Första länken i min blogroll

Nu har jag lagt till HAX i blogrollen. Det är den enda politikblog som jag läser helt regelbundet. Hans bok Bloggen som politiskt vapen rekommenderas! Du kan ladda ner den här.

Att jag har HAX i blogrollen betyder inte att jag håller med om alla hans åsikter. Så liberal är jag inte till droger och prostitution. Mer om det en annan gång…

Jag skulle vilja ta åt mig äran till två av HAX inlägg:
Jag tipsade honom om denna nyhet, och även denna nyhet - vilket han generöst erkänner. Vad skulle han göra utan mig? :-)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

